Ústavný súd SR prijal uznesenie a ja som . ..

29. februára 2024, antitotalita, Nezaradené

… sa na webové správy pozeral – ako hovorí klasik – ako teľa na nové vráta. Musel som rešpektovať, hoci nemôžem akceptovať, keď ÚS SR svojho času v podstate zrušil demokraciu. Áno, občania sa formou priamej demokracie – referenda – nemôžu zbaviť vlády, ktorá ich odrbala (takže do budúcnosti ani tejto).

Ale že ÚS SR pozastaví v časti účinnosť zákona, ktorý

Podľa čl. 125 ods.1 písm.a) Ústavy SR: Ústavný súd rozhoduje o súlade zákonov s ústavou, s ústavnými zákonmi a s medzinárodnými zmluvami, s ktorými vyslovila súhlas Národná rada Slovenskej republiky a ktoré boli ratifikované a vyhlásené spôsobom ustanoveným zákonom (po slovensky – vyhlásené t.j. uverejnené v Zbierke zákonov).

V jednom z mojich dávnejších blogov som sa venoval skutkovej podstate „ohýbania práva“, s ktorou sa ja – mimochodom – príliš nestotožňujem. Ale, preboha, čo je toto …?! A predstavitelia vlády a generálnej prokuratúry, že OK?

Nejdem sa hrať na nič (ani nemám patent na rozum), už mám dosť rokov (ale mám aj deti), no toto považujem absolútne za čiarou. Áno, som to vravel v roku 2020 a nasl.

  1. prvá vlna  a jej „riešenia“ zo strany vtedajších mocných (a tiež mlčanie napr. aj súdnej moci) nemali s právom nič spoločné,
  2. druhá vlna a postupy pri nej uplatnené nemali nič spoločné so zdravotníctvom a medicínou (viď najvyššia nadúmrtnosť), a to
  3. čo predviedla prezidentka spolu s ÚS SR, keď zabránila občanom sa vyjadriť v referende o pokračovaní absolútne zlyhajúcej vlády (pozn. už sme sa ekonomicky dostali pod Bulharsko?), v princípe zrušilo demokraciu v SR. Lebo priama demokracia je nepochybne nad nepriamou – zastupiteľskou.

Je to dávnejšie. no svojim deťom som povedal: Viete, kedysi bola doba kamenná, potom bola doba železná atď. a teraz prežívame dobu psychiatrickú – a ako vidím, tak ľahko sa jej nezbavíme. Lebo k tomu patrí aj absolútna právna svojvôľa, nielen halucinatórne stavy a psychopatické správanie. Čomu kto nerozumie na ÚS SR, že môže konať len o zákone vyhlásenom spôsobom ustanoveným zákonom?! (A tento zatiaľ vyhlásený v Zbierke zákonov nebol. A určite nemôže byť ani vyhlásený po 15.3.2024 – t.j. po nadobudnutí jeho účinnosti, ak by to niekto chcel od terajších mocipánov účelovo zdržiavať).

Už len na okraj, vôbec sa nestotožňujem s novými zmenami v trestnom zákone, mali tie tresty ostať také, ako boli pôvodne. A podľa pôvodných trestných ustanovení malo byť aj súdené. A meniť sa mal trestný zákon až potom, keď pominie doba psychiatrická. Avšak pokiaľ viem, skutková podstata OHÝBANIA PRÁVA v trestnom zákone ostala (a platí aj pre ústavných sudcov). Tak načo čakať …?